25 July 2006

saye ponteng sekolah harini....

demam. harini xpergi hospital sebab kalau aku g pon aku xley masuk ward. nnt berjangkit kat patient. xde MC so considered ponteng untuk julung2 kalinya ke hospital. kifarah dosa la tu. lgpun lama da xdemam. wan aku still sakit lagi tapi da kuar hospital. die minta keluar sebab da xtahan duduk lame2 kt hospital padahal doktor xwat paper. mendengar rungutan mak aku ttg hospital servis. rase macam xde mood nak balik mesia keje sane. aku pulun la belajar MRI sini. baru aku tahu seluruh n9 ade 1 jek MRI. camne la nak treat case2 emegency let say ade case bertimbun2. pk2 balik mcm xlogik. mesia bukan nye standard Uganda atau timur timor. budget punye la besar. Putrajaya la KLIA la sport centre kt UK la. nak beli MRI kt semua hospital pon xde duit. sekati la korang membazirkan duit rakyat. malas aku nak pk lg. ni bukan meracau sebab demam. still demam mode. doakan nenek aku. semoga Allah permudahkan segalanya.

tiada kaitan
td tgk gambar bakal anak tiri siti ngan anak Nazri Aziz. link dr satu web ni. hurm...malas nak komen. sape rase nak tgk, tgkla. pastu komen sendiri dlm hati.

4 comments:

  1. Anonymous10:52 PM

    salam..betul tu saudara...ada org yg penah claim padaku yg next year, malaysia punyer income akan cecah 1 trillion..abahku pernah pesan..bila org kata, jangan terus percaya, fikir semasaknya, cari kebenarannya...bila aku piki..urm..mcm mana eh..kaya tuh...namun..masalah kemiskinan x jugak selesai...yg mana eh?yg mana lebih penting?..basmi kemiskinan ke projek...hurm...

    ReplyDelete
  2. saudara..

    mana link2 tu?

    ReplyDelete
  3. aie:
    kau dok serumah pun komuniket gune blog ke labu?

    reze:
    wei. kau meracau ke?
    kau tau tak duit satu bilion terengganu pi mana?
    aku carik dah lame dah. bawah katil aku takde. kat toilet pun takde. kat bawah meja makan umah kau ade tak?

    ReplyDelete
  4. aku pon mengidam nk ponteng klas gak..

    ReplyDelete